Összedobtam egy rövid kis grafikát arról, hogy milyen okok állnak általában a háttérben, amikor egy vállalkozás nem tudja megfelelően növelni a bevételét, még a legjobb marketinggel sem! (bizony)
Röviden összefoglalva: A "gagyiság hatás", és az "amatőr" megjelenés miatt. :/ Persze a vállalat-specifikus arculattervező azt pontosan tudja, hogy ez nem minden ágazatra igaz. Például tudtátok, hogy az építőiparban kevésbé állja meg a helyét a stílusosság fontossága, mint mondjuk az összes többi ágazatban? Pedig de. Persze vannak még ilyen kivétel ágazatok - de én azt mondom, hogy azért ott is sokat nyom a latban egy egységes és stílusos, cégprofilhoz illő megjelenés.
És még így is ugye maradt jó pár ágazat, ahol IGENIS FONTOS HOGY NÉZEL KI. Nem sorolom fel mert több, mint húsz.
Na de. A lényeg. Azok a vállalkozók, akik a képen látható módon gondolnak a megjelenésre (tehát sokadlagos, mellékes szempontnak gondolják) igazából folyamatosan a saját zsebükből húzzák ki a pénzt.
PRÓBÁLD KI: menj be úgy egy üzletbe, mint egy hajléktalan, aztán másnap meg mint egy dáma.
Sajnos, ugyanez van a vállalkozásoddal is. :/